První carsharingová nehoda
Nabourané auto je vždy nepříjemnost, ale pokud jezdíte s carsharingem, tak vás to bolí mnohem méně než u auta vlastního.
Náš klient si šel v tomto týdnu vyzvednout jedno z našich AJO aut a jeho nárazník našel v pochroumané podobě, kterou vidíte na fotce. Na nárazníku je náš polep „Alternativa k vlastnění auta“ a nad ním je prasklina, která je pozůstatkem něčího řidičského (ne)umění.
Byl-li by tento klient majitelem auta, měl by před sebou nejspíš nemalé výdaje a k tomu jednání s pojišťovnou, servisem atd.
Dotyčný ale majitelem auta není a jezdí s naším carsharingem, takže nám jen nahlásil, že auto je poškozené a po chvíli odjel jiným AJO autem.
Starosti s opravou, související náklady a vyřizování jej nepálí – to vše je na nás.
Je to náš první karambol a jako provozovatel carsharingu s tím samozřejmě musím počítat. Ale i tak si říkám, že podobné radosti mohly ještě nějakou dobu počkat. Nota bene u auta, které má najeto jen přes 3000 km.
Na druhé straně mám radost z toho, že celý průšvih dopadl ke spokojenosti klienta, zafungovaly připravené procesy a hlavně – jde jen o poničený nárazník, což je v zásadě prkotina, i když na faktuře ze servisu nepříjemné částky naskáčou. Není také úplně vyloučeno, že Policie najde (např. podle záznamů okolních bezpečnostních kamer) toho „dobráka“, který nehodu způsobil a ujel, aniž by se ozval nebo na sebe nechal kontakt.
Každopádně se budu muset zamyslet nad tím, zda neubrat páru v našem marketingu. Musím zvážit, zda naše „Alternativa k vlastnění auta“ není přitažlivá až příliš, protože se zdá, že přitahuje nejen klienty, ale i okolní auta 😉
0 komentářů